Brokolica môže odvrátiť poškodenie spôsobené cukrovkou

BRATISLAVA 6. augusta (WEBNOVINY) - Konzumácia brokolice môže odvrátiť poškodenie srdcových ciev, ktoré spôsobuje cukrovka. Vedci z britskej University of Warwick sa domnievajú, že práve v tomto druhu zeleniny sa nachádza kľúčová látka sulforafán. Táto zložka podporuje produkciu enzýmov, ktoré chránia cievy, a redukuje vysoké množstvo molekúl poškodzujúcich bunky. Množstvo doterajších výskumov dokázalo, že brokolica pozitívne pôsobí proti mozgovým príhodám a infarktom. U ľudí, ktorí trpia niektorým druhom cukrovky, pritom existuje až päťkrát väčšia pravdepodobnosť vzniku kardiovaskulárnych chorôb. SITA

Vydané: 6. 08. 08 13:23

Ďaľšie články z kategórie

Brokolica môže odvrátiť poškodenie spôsobené cukrovkou : diskusia

Žiadne komentáre k článku Brokolica môže odvrátiť poškodenie spôsobené cukrovkou


 
TOPlist